Voor verschillende wedstrijden, jaarboek etc. kunnen we nu blijkbaar punten verdienen. Ik zie dan nu ook in mijn profiel ineens 10 punten staan. Voor Foto Online 2018 1e editie; maar volgens mij is de uitslag hiervan nog niet eens bekend. Hoe zit dat?
@Marcel: dat moet ik uitzoeken. Er wordt ondertussen wel gejureerd en dit zou de waardering van één of meerdere juryleden kunnen zijn. Ik meld mij later.
Zie ook de andere punten (o.a. Foto Individueel) (nog?) niet staan. Is het hele puntensysteem bij iedereen nog niet up-to-date?
@Marcel: voorlopig staan hier alleen de punten van wedstrijden die met het nieuwe systeem (sinds 1 jan 2018) zijn gedaan.
Waar zijn deze punten te zien in je profiel? Ik kijk er zeker over heen zie er geen staan bij mij?
Neem aan dat foto individueel ook mee telt?
De puntenvermelding in het profiel was niet in orde, dus heb ik die laten verwijderen.
Een overzicht met de rankingstanden is te vinden op de website.
Met Foto Individueel kun je rankingpunten verdienen.
Mocht iemand op zoek zijn naar haar/zijn ranking punten, die staan (t/m 1/1/19) hier: https://fotobond.nl/fotowedstrijd/ onder Prestatieonderscheidingen
Oke gevonden. Jammer dat deze nog niet geupdate is. is bijna een jaar oud nu. Maar begrijp dat het veel werk is om bij te houden en moet ook allemaal in vrije tijd gebeuren.
Wanneer wordt het rankingoverzicht prestatieonderscheidingen ge-update? Deze dateert van 1 januari 2019.............. En worden dit jaar de onderscheidingen nog uitgereikt?
Dit vraag ik me ook af, zou toch in feite bij gewerkt kunnen zijn?
Beste , de samenstelling van de nieuwe rankinglijst is door omstandigheden vertraagd. Maar de secretaris liet mij weten dat we hem op korte termijn kunnen publiceren. Wij zullen hierover dan berichten op de website en de volgende nieuwsbrief.
Met vriendelijke groet, Marion Rot (webredacteur Fotobond)
Het overzicht, bijgewerkt tot 18/5, staat nu op de website: https://fotobond.nl/fotowedstrijd/prestatie-onderscheidingen .
Er staat in 2020 nog één groot evenement gepland, de grote Fotobond Expositie vanaf 13 november. Als deze doorgaat dan worden daar de onderscheidingen uitgereikt.
Het jaar loopt ten einde, een overzicht en correctie (klopte in mijn geval niet) op de oude rankinglijst is nog steeds niet gepubliceerd. De onderscheidingen van 2020 zijn nog niet uitgereikt en laten naar het nu uitziet ook nog wel even op zich wachten ivm corona. Hoe gaat men dit oplossen?
Dag Lianne, zou je even een mailtje willen sturen naar webmaster@fotobond.nl over de correctie die jij in de rankinglijst zou willen zien? Ik weet niet waar je eerdere bericht 'geland' is, sorry. Ik stuur het dan door. samen met je vraag over de update over 2020.
Met vriendelijke groet, Marion Rot (webredacteur Fotobond)
Punten