Lege diaraampjes en diadozen beschikbaar

47971Joost Bosschert
  • 22 Oct '20

Hallo,

Ik weet niet of dit de goede plek is, maar zo niet dan hoop ik dat iemand me kan vertellen waar ik wel terecht kan :-)

Ik heb nog een flinke hoeveelheid lege diaraampjes en diadozen beschikbaar. Is daar nog belangstelling voor?

49674Marion Rot
  • 16 Nov '20

Dag Joost, ik denk dat je dit beter kunt aanbieden binnen jouw fotoclub of afdeling, waarschijnlijk meer succes dan.
Er is overigens een nieuw platform van de Fotobond in aantocht waar ook een soort Marktplaats deel in zit dus daar zouden vragen als deze prima in passen. Maar we moeten nog even geduld hebben voordat dat klaar is.
Met vriendelijke groet, Marion Rot (webredacteur Fotobond)

47971Joost Bosschert
  • 19 Dec '20

Hallo Marion, bedankt voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer. Bij forums reken ik er altijd op dat ik een emailnotificatie krijg als er een reactie is, maar die heb ik nu denk ik gemist.

Ik ben geen lid meer van een fotoclub, maar had de oproep al wel op facebook gezet en daar ben ik nog wel bevriend met andere fotografen. Dus ik denk dat de conclusie is dat er geen belangstelling voor is, maar ik wacht nog wel even tot de marktplaats optie. Zoveel ruimte nemen ze nou ook weer niet in op zolder.

49674Marion Rot
  • 6 Jan '21

Dag Joost, die notificatie zou je wel moeten ontvangen. Misschien in je spam box?
Zodra er meer bekend is over het nieuwe interactieve platform ga je daarover zeker lezen in de nieuwsbrief.
Met vriendelijke groet, Marion Rot (webredacteur Fotobond)

• Pagina 1 van 1