Ik zie er geen eind aan...

• 6 Jul '22

Omdat ik niet kan aansluiten bij een club (ze zijn er in mijn woongebied in de verste verte niet) ben ik individueel lid geworden. Ook omdat ik wel graag meedoe aan wedstrijden. Ik kan er alleen geen wijs uit worden waar ik nou wel en waar ik nou niet aan mee kan doen. Zelfs niet nadat ik er enkele mails aan besteed heb en ik ben toch echt niet dom meen ik. Ik heb op een gegeven ogenblik toch ingestuurd voor een van de wedstrijden maar die vind ik nu niet meer terug. Inzenddatum is afgelopen maar ik had toch graag nog even gekeken. Sowieso vind ik de website er behoorlijk "wollig" uitzien. Niet duidelijk en niet "to the point". Is er iemand die tijdelijk als "buddy" wil fungeren tot ik het snap?

Jeannet_ZwolsJeannet Zwols
  • 13 Oct '22

Als persoonlijk lid mag je aan alle wedstrijden meedoen, behalve de bondsfotowedstrijd omdat deze voor clubs is. Onder het kopje Wedstrijd&expositie zie je een keuze menu waaronder ook actuele wedstrijden. Deze wedstrijden zijn nu actief en daar mag je voor inzenden. (In the picture kun je wekelijks voor inzenden!) Je inzending moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen, zoals grootte, maar ook hoe je de foto noemt. Je vindt dat onder elke wedstrijd terug bij de voorwaarden. Het is een prima site wat mij betreft.

jantruder@gmail.comJan van Driel

Beste Gina, Jouw verhaal herken ik. Ik heb dezelfde ervaringen. Jammer.

• Pagina 1 van 1